ישראל נערכת: עלייה של 200% בדרישה למוצרים האלה

עלייה של 200% בדרישה לציוד תקשורת, בנוסף מקבלת קבוצת YTcom פניות רבות ממנהלי הביטחון של הרשויות הגדולות, מועצות מקומיות ועד כיתות הכוננות.

לצד הבהלה להצטיידות בנשק וציוד טקטי אחר, יותר ויותר גופים מוסדיים ופרטיים מצטיידים במערכות ומכשירי קשר, כדי לספק הגנה וביטחון מרביים. קבוצת YTcom, המספקת פתרונות תקשורת מתקדמים ומגוון שירותים בתחום התקשורת בטכנולוגיה חדשנית, בדגש על על ארגוני חירום ומגיבים ראשונים, מדווחת על עלייה של 200% בפניות לרכישה והשכרה של ציוד מערכות קשר בשבוע האחרון.

קבוצת YTcom, על כל חברות הקבוצה מספקת בימים אלה מערכות תקשורת בחירום עבור הצבא, משטרה, פיקוד העורף, כיבוי אש, מד"א, זק"א, איחוד הצלה, הרבנות הראשית, וכן רשויות מקומיות. החברה מסייעת ומתגברת 24/7 את כל הכוחות בשטח. מדובר בפריסה רחבה בכל הארץ, צפון ודרום. גופי החירום וההצלה פנוי לעיבוי ותגבור הציוד.

בנוסף מקבלת הקבוצה פניות רבות ממנהלי הביטחון של הרשויות הגדולות, מועצות מקומיות ועד כיתות הכוננות. במאות ייישובים הגבירו אבטחה ורכשו ציוד קשר טקטי שהקבוצה מספקת, כמו גם טכנולוגיות אחרות. כמו כן, מפעלים גדולים שמעוניינים לתת הגנה טובה יותר לעובדים ולמבנים וכן מגורמים נוספים, שמבקשים ציוד מכשירי קשר, מערכות כריזה ועוד.

לצד אופציית הרכישה, YTcom מציעה שירות של השכרת מערכות תקשורת, לשימוש והפעלה מיידיים, בלי צורך לפנות לרישיון ממשרד התקשורת. השכרה מאפשרת זמינות מיידית ללא פרוצדורה מול משרדי הממשלה, תשלום מהיר וחיסכון בעלויות.

גבי שמלו, מנכ"ל YTcom הוסיף: "מדובר במצב חירום גם בכל הקשור למערכות ופתרונות תקשורת. אנחנו עושים את מירב המאמצים לספק את הצרכים של כל לקוחותינו ובכל יום מתקבלות בקשות של לקוחות חדשים. הקבוצה מוגדרת כארגון לשעת חירום ומשכך אנו עובדים 24/7. משתדלים לעמוד בקצב ההזמנות והפניות מגורמים פרטיים, שלא מפסיק בשבוע האחרון".

פורסם באתר ICE בתאריך 19/10/2023

יצירת קשר

דילוג לתוכן