חברת YTcom זכתה במכרז ה-PoC של החשב הכללי

חברת YTcom זכתה במרכז ה-PoC של החשב הכללי ותספק את מערכת ה-"Easy Talk" המתקדמת שלה לעובדי המדינה בשנים הבאות. מדובר בעסקה בהיקף של מיליוני שקל בשנה

חברת YTcom (יהודה טל תקשורת בע"מ) זכתה במכרז PoC של החשב הכללי, למשך 30 חודשים, בהיקף כספי של מיליוני שקלים בשנה. החברה תספק למשרדי הממשלה ויחידות הסמך את פתרון התקשורת המתקדם ביותר בתקשורת קבוצתית חכמה, העונה לשם ""Easy Talk, שהוא שירות תקשורת PTT (PUSH TO TALK) המסופק על גבי רשת הסלולר ומאפשר תקשורת מהירה בין משתמשים בפריסה ארצית.

מערכת ה-Easy Talk היא מערכת רשת קשר ארצית חכמה המבוססת על תשתית רשת סלולרית ו/או דיגיטלית, הכוללת בתוכה מגוון שירותים חכמים, כגון: קשר מהיר – PTT על גבי מכשירי סלולר חכמים או מוקשחים המוגנים מפני התפוצצות, שידור מצוקה חכם למערכת Dispatch  (מערכת הפועלת כעמדת שליטה ראשית לכל מכשירי הקשר של הארגון), אפליקציות מיקום, העברת הודעות וקבצים למנוי או קבוצה, כיסוי ארצי ועולמי, יכולת חיבור והתממשקות בין מערכות קשר אנלוגיות, דיגיטליות (DMR) ) וסלולריות (POC) ושמירה ואיסוף נתונים ממכשירי הקצה.

החברה תספק למשרדי הממשלה ויחידות הסמך, לרבות כנסת ישראל, לשכת נשיא המדינה, נציבות שירות המדינה, מרכזים רפואיים, מכבי אש, שירות בתי הסוהר  ועוד, שירותי התקנה, הפעלה, הטמעה, שירות תיקונים ותחזוקה, והתאמת אפליקציית POC לטלפון הסלולרי.

החשב הכללי במשרד האוצר ביטל את זכיית מוטורולה סולושנס במכרז, שבו זכתה לפני כשנה, לאחר שלא עמדה בתנאים הקבועים בו. במקביל הודיע החשב הכללי על כך שהוא מחלט ערבות שהפקידה החברה במסגרת הזכייה שלה.

ניר שאול, בעל השליטה בחברת YTcom  "הבחירה בחברת YTcom היא הבעת אמון במוצרים וביכולותיה הייחודיות של החברה, המבוססות על שירות מקצועי, התאמה לדרישות הלקוח והתחדשות מתמדת. מדובר במכרז משמעותי שעתיד לשדרג את כל רשת התקשורת של עובדי המדינה בשנים הבאות. אנו נמשיך להעניק לכל לקוחותינו את המעטפת הטכנולוגית המתקדמת  והאמינה ביותר בתחום הקשר"

יצירת קשר

דילוג לתוכן